Cipro d.o.o.

Naša je misijasnabdijevati tržište Republike Hrvatske ambalažom i repromaterijalom za poljoprivrednu proizvodnju pružajući pritom našim kupcima kvalitetnu uslugu i odlične proizvode.

Opći podaci

Naziv: CIPRO društvo s ograničenom odgovornošću za unutrašnju i vanjsku trgovinu i proizvodnju
Skraćeni naziv tvrtke: CIPRO d.o.o.
OIB: 25498619118
Sjedište tvrtke: Lepajci 4a, 49 224 Lepajci, Krapina
Upisano na sudu: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 080287687
Temeljni kapital: 125.700,00 kn uplaćeno u cijelosti
Članovi društva:
Vladimir Cigula, direktor; Jurica Cigula i Katarina Kranjčec
Žiro račun: Zagrebačka banka d.d., Zagreb.
Račun br.: 2360000-1101293967
IBAN: HR5823600001101293967

Ukratko o tvrtki Cipro

Cipro d.o.o. je poduzeće u privatnom vlasništvu, čija je osnovna djelatnost veleprodaja i maloprodaja ambalaže i repromaterijala za poljoprivrednu proizvodnju. Glavni proizvodni asortiman čine: folije za plastenike, mulch folije, silažne folije, mineralna i organska gnojiva, vreće, mreže za zaštitu od ptica, mreže za zaštitu od tuče, mreže za zasjenu, vezivo, mrežice i folija za baliranje, sjemenska roba, zaštitna sredstva, sustavi za navodnjavanje. Tvrtka Cipro d.o.o. zastupnik je mnogih svjetskih brandova: mineralna gnojiva Yara, folije za plastenike Pastika Kritis, sjemenski program SEMENARNA LJUBLJANA, Durpeta supstrati za profesionalni uzgoj, Tercomposti Stallatico konjsko goveđi gnoj u peletima, veziva za baliranje Teufelberger, agrostretch folija SiloGrass, Tama mrežica za baliranje, itd.

Poslovna zgrada agrocentra Cipro u Lepajcima

Povijest poduzeća počinje kasnih 1980.-ih godina proizvodnjom plastičnih vrećica za domaćinstvo. 1992. godine Cipro postaje društvo s ograničenom odgovornošću te započinje i intenzivniji rast poduzeća. Širenjem poslovanja s vremenom iz proizvodne prelazi u prodajnu djelatnost i tako ostaje sve do danas.

Rastom poslovanja raste i broj zaposlenih pa je tako trenutno u poduzeću zaposleno 74 djelatnika. Sjedište poduzeća nalazi se na adresi Lepajci 4a, Krapina, gdje se nalazi i novi poslovni prostor sa skladištem ukupne površine od 2 000 m2 te otvorenim prodajno-skladišnim prostorom površine od 22 000 m2. Iz sjedišta poduzeća odvija se i cjelokupno veleprodajno poslovanje.

Voćka u proljećeKako bi svoj proizvodni asortiman približio i maloprodajnim kupcima Cipro 2006. godine otvara svoja 3 maloprodajna agrocentra kojima pokriva područje sjeverozapadne Hrvatske i to u Lepajcima, Donjoj Stubici te Cargovcu pokraj Varaždina. 2011. godine otvoren je četvrti maloprodajni agrocentar u Krapini, 2012 peti agrocentar u Velikom Trgovišću te 2013. šesti i sedmi agrocentri u Maču i Bedekovčini. 2014.-tu godinu započeli smo otvorenjem dodatna dva agrocentra, u varaždinskoj županiji - u Tužnom i Novom Marofu. Tu su još i agrocentri u Majerju, Marčanu, Ludbregu, Tužnom i Belici, otvoreni u posljednjih godinu dana. U svim agrocentrima rade vrhunski stručnjaci, agronomi, koji svojim znanjem uvijek stoje na raspolaganju našim kupcima.

Zaštita potrošaća

Obrazac za jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih van poslovnih prostora, čl. 2. Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (NN 72/14)

Nagrade

CIPRO - najbolja poljoljekarna 2014. godine

Poljoprivredna apoteka

NAJBOLJA POLJOLJEKARNA U HRVATSKOJ U 2014. GODINI
Ove godine po prvi puta je organiziran izbor za najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini u organizaciji Gospodarkog lista i tvrtke Infomart Zagreb.

Pobjednik natječaja po izboru stručne komisije u kategoriji distribucijskog centra čiji prodajni prostor prelazi 100m2 je tvrtka Cipro d.o.o.
Ppročitajte cijeli tekst:

OSTALE NAGRADE

Cipro je od malog, obiteljskog, poduzeća izrastao u vrlo uspješno poduzeće koje ostvaruje iznimne poslovne rezultate i osvaja brojne nagrade u kategoriji malog poduzetništva.

Tako je 10 godina zaredom poduzeće prema istraživanjima Zavoda za poslovna istraživanja uvršteno među poduzeća sa najvišim rezultatima u poslovanju, a direktor poduzeća kao najuspješniji poduzetnik.

Prema Zlatnoj bilanci Cipro je 2009. godine bilo na 13. mjestu prema financijskim pokazateljima u kategoriji trgovine na veliko i malo.

Godine 2012. Večernji list i tvrtka Bisnode objavljuju projekt Najbolje hrvatske kompanije gdje Cipro d.o.o. zauzima 3. mjesto u sjeverozapadnoj regiji Hrvatske i 13. mjesto u cijeloj Hrvatskoj. Istraživanje je bilo usmjereno na 4.106 poduzeća odabrana od 98.530 aktivnih poslovnih subjekata. Da bi ušli u izbor za rangiranje i objavu u tabelama "naj"izvrsnih, poslovni su subjekti trebali zadovoljiti dodatni kvalitativni kriterij - da za 2011. budu ocijenjeni najvišom ocjenom boniteta A (o metodologiji ocjenjivanja na www.boniteti.com). Prema analizi na Boniteti.com od 2007. godine od kad se provodi istraživanje pa sve do danas Cipro d.o.o. ima najbolji mogući A1 bonitet.